lauantai 12. joulukuuta 2015

Millä tavalla työ harjoitus paikassani näkyy visuaalinen identtiteetti


sale käyttää Foodie.fi sivustoa, josta löytää helposti heidän tuote valikoimia 

Visuaalinen identtiteetti näkyy hyvin siisteydestä ja mainostarroistaan, voihan se näkyä myös hyllytyksessä.

Sisään käynti asiakkaan silmin katsottuna. Näen ison ilmoituksen kaupan nimestä, auki-olo ajoista ja ovessa ''Tervetuloa'' punaisella teippauksella. Sisään tullessa on musta karhea matto + pelikoneet oikealla puolella, Ja jatkaessa eteenpäin tulee hevi osasto, eli vihannekset + leivät. Tarpeeksi pitkälle kun jatkaa, näkyy sillejä.
Valaistus on spoteilla reunimmaisiin hyllyihin, keskellä rakennusta käytetään loisteputki valaisimia.
Kaupan sisällinen värimaailma on hillitty valko- harmaa. ulkoa se on keltainen ja punainen.
Henkilökunta muistaa aina tervehtiä asiakkaitaan.
Kaupan ulos käynissä lukee ''Tervetuloa uudelleen''
Myymälä tilassa on helppo liikkua ja löytää tavarat opastuskylttien avulla .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti